Popularne posty

piątek, 12 lipca 2013

Somersby

Jakiś czas temu siostra namówiła mnie co by dołączyć do Streetcom jest to agencja rekomendacji. Trzeba się zarejestrować, wypełnić ankietę a później Streetcom wybiera odpowiednie osoby do odpowiednich kampanii. Ja obecnie biorę udział w swojej drugiej kampanii. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam serdecznie. I polecam również bardzo mocno, ponieważ ja jestem bardzo zadowolona ze współpracy z tą firma. Pod tym linkiem możecie się zapisać do Streetcom link do Streetcom
Natomiast teraz chciałabym opisać swoją pierwszą kampanie. A miałam taki to zaszczyt zostać ambasadorem piwa Somersby. Jest to extra jabłkowe piwko. Takie babskie 4,5% alkoholu tak że w sam raz coś dla mnie. Najlepiej smakuje dobrze schłodzone i podane z lodem. Jest naprawdę ciekawe oczywiście dla osób które lubią smakowe piwo.
Kampania była świetna od Lorda Somersby dostałam 24 piwka, smyczkę, szklaneczkę na piwko (taką jak na obrazku powyżej), karty do gry, ulotki i przewodnik ambasadora. Tak że kampania była bogata, niestety piwko rozeszło się szybko bo chętnych do testowania nie brakowało. Do dzisiaj wspominam bardzo miło Somersby i dla przypomnienia od czasu do czasu funduje sobie jedno albo dwa piwka Somersby. Jedyny mankament to cena u mnie w sklepie 4,5 zł. sztuka dlatego najczęściej poluje na jakieś promocje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz