Popularne posty

piątek, 22 listopada 2013

Kartka dla Oliwki

Ciężko mi się zebrać do pisania bo czasu ciągle mało. A w wolnych chwilach chciałabym czasem jakołś karteczkę stworzyć szczególnie że idą święta. Ale niestety czasu nie da się dokupić i zamiast na "starość" mieć go coraz więcej jest go coraz mniej. Nie wiem całkiem jak to działa. A do tego zmiana czasu tak mnie rozbiła że jeszcze teraz ciężko mi się pozbierać. I tak to moja niegdyś ulubiona (jeszcze za czasów szkolnych) zmiana czasu stała się moją zmorą.
Ale jakoś się pozbierałam do kupy i oto jestem. Jakiś czas temu była taka bardzo szczytna akcja dla chorej Oliwki która chciała dostać mnóstwo kartek. I ja również się do akcji przyłączyłam i z moimi chłopakami zrobiliśmy dla Oliwki taką karteczkę






 Antoś uwielbia naklejać, tak że razem udało nam się stworzyć coś takiego. Jasio też bardzo chciał pomagać tak że listki to jego robota. Ta strona z listkami znajduje się wewnątrz kartki, a po drugiej stronie były życzenia. Mam nadzieję że spodobała się Oliwce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz