Popularne posty

poniedziałek, 8 lipca 2013

Miszmaszowe cukierasy, rozdawajka, słodycze, candy!!!

Jako że jestem jeszcze ciemna masa i nie umiem dodać banerka z Candy na pasku bocznym mojego bloga. Jeśli ktoś byłby tak miły i mógłby mi wytłumaczyć jak mam to zrobić to byłabym wdzięczna. Bo próbuje próbuje i nic mi to nie wychodzi. No i jako że  nie umiem tego zrobić a udział w Candy mam wielką chęć brać bo do zgarnięcia są niezwykle piękne i przydatne koronki, tiule i tasiemki oraz perełki na żyłce w dwóch kolorach, akrylowe kuleczki, zielone koraliki, kilka tekturek, kwiatków papierowych i materiałowych, stempel i całkiem spora kolekcja papierów scrapowych i perłowych a także motylki i inne dodatki papierowe do wycięcia.
Tak że jest o co walczyć a ja nie umiem wstawiać tego banerka tak że pisze w poście i mam nadzieję że będzie mi to zaliczone (*_*)

Tu znajdziecie Miszmaszowe Candy




1 komentarz: