Popularne posty

czwartek, 18 lipca 2013

Kapsułki piorące Ariel

Jako że już pisałam o swojej pierwszej kampanii w Streetcom. Teraz napisze o drugiej która właśnie trwa. A wiec niedawno jakieś 2 tygodnie temu dostałam paczuszkę w której znajdowały się Dwa pojemniki z kapsułkami piorącymi Ariel, ulotki i przewodnik ambasadora oczywiście. W przewodniku opisane są dokładnie kapsułki i jak je stosować oraz opisane jest jak ma wyglądać kampania tzn co ja jako ambasador kapsułek Ariel mam robić.

Kapsułki dostałam w trzech wariancjach Ariel Color & Style, Ariel Mountain Spring i Ariel Touch of Lenor Fresh. Jedno opakowanie  Ariel Color & Style dostałam dla znajomych a jedno opakowanie gdzie były wszystkie trzy rodzaje kapsułek dostałam do wykorzystania i sprawdzenia dla siebie.
Opinie wracają przeważnie pozytywne. Ja sama jestem super zadowolona z kapsułek. Pranie jest bardziej miękkie i ładniej pachnie jak po zwykłym proszku. Polecam wszystkim wypróbować kapsułki. Moja szuflada na proszek jest teraz czysta bo nie zalepia się proszkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz